מהם המאפיינים המיוחדים של מוניות בירושלים?

ישנן מספר דרכים להתנייד בירושלים. אתה יכול לקחת מונית, להשתמש בתחבורה ציבורית או להזמין סיור.

שירותי מוניות בירושלים הם אמצעי תחבורה מרכזי עבור מטיילים המגיעים לישראל מחו"ל. עם זאת, נימוסי המוניות ונהלי הנהגים שונים כאן באופן משמעותי מאשר במקומות אחרים.

מהם שירותי מוניות ?


ירושלים מציעה מבחר רחב של שירותי מוניות לבחירה. מוניות מספקות אמצעי יעיל ואמין להתניידות באטרקציות המרכזיות של העיר כמו גם מעבר לחומות העיר העתיקה.

תחנות מוניות נמצאות בכל רחבי העיר, כולל בכל המלונות הגדולים. מטעמי נוחות ומהירות, לרוב עדיף להזמין מונית דרך אפליקציה כמו Gett.

אפליקציה זו, הזמינה באנגלית, עברית ורוסית, מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר הגעת המוניות שלהם ולדרג נהגים. הם עשויים גם לקבל קבלה בדוא"ל.

חשוב להיות מודעים לכך שחלק נהגי מוניות עלולים לגבות יותר מדי תיירים, ולכן לדעת את המחיר לפני הנסיעה היא רעיון נבון.

בשבת תעריפי המוניות גבוהים ב-25 אחוז מהרגיל. מתן טיפ לנהג שלך אינו חובה או צפוי, אך מחווה קטנה של הערכה יכולה לסייע רבות להראות את הערכתך לשירותיו.


האם מוניות הן אופציה זולה?

אתה יכול להזמין מונית באמצעות אפליקציות Gett או Yango (שתיהן בחינם להורדה), שמתפקדות באופן דומה לאובר בכך שהן מאפשרות לך לצפות בתמונת נהג לפני הזמנת הנסיעה. יתר על כן, יישומים אלה מאפשרים מעקב אחר הנסיעה שלך ותשלום באמצעות כרטיס אשראי.

בירושלים מלונות רבים מספקים תחנות מוניות בדלת הכניסה לאורחים. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לאן אתה נוסע, אבל בדרך כלל לא עולים על NS250 לירושלים או קצת יותר עבור נסיעות מתל אביב.

בירושלים מומלץ לתת טיפ לנהג בצורה דיסקרטית אם אתם מרגישים שעשו עבודה יוצאת דופן. כמות קטנה היא די והותר ובדרך כלל לא צפויה, אבל אם אתם מרגישים שניתנה עזרה נוספת או שירות מעולה אז טיפ בהחלט יתקבל בברכה!

איך מוניות עוזרות לתחבורה ?


מוניות מציעות דרך נוחה וחסכונית להתנייד בירושלים. קל לקבל אותם, עם מערכת מונים או תעריפים קבועים זמינים.

כשאתה מביא מונית, חפש מונית עם שלט מואר צהוב על הגג המציג את מספר הרישוי שלה. אלה הם אלה שאתה צריך לקחת כאשר אתה הולך לשדה התעופה או למרכז העיר.

למטיילים יש גישה למספר שירותי מוניות משותפים, כמו נשר שרות (המכונה גם "בועת דן"). שירות זה הפך לפופולרי יותר ויותר בשל העלות הנמוכה שלו בהשוואה למוניות פרטיות והנוחות בשיתוף הנסיעה שלך עם אחרים.

אפשרות נוספת להסעה משדה התעופה היא נסיעה באוטובוס. אוטובוסים היוצאים מנתב"ג לתחנה המרכזית בירושלים עושים נסיעה זולה ומהירה, אורכת שעה בערך בהנחה של עומס תנועה קל. כל נסיעה עולה 16 ש"ח (כ-13 דולר) לנסיעה.

מהן מוניות VIP ?


מוניות VIP בירושלים יכולות להפוך את חווית הנסיעה שלכם ללא מתח. כלי רכב אלה עם נהג הם אידיאליים עבור VIP, משפחות ונוסעים עסקיים המחפשים דרך נוחה ונוחה להגיע אל ומשדה התעופה.

אם אתם נוסעים לעיר בתקציב נמוך, שירות טנדרים שיתופי נשר שרות הוא אופציה משתלמת נוספת. הטנדרים הללו אוספים נוסעים מחוץ לאולם ההגעה ומורידים אותם בכל מקום בגבולות העיר.

נשר שרות מציעה אלטרנטיבה זולה יותר למוניות פרטיות, אם כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם לכמות המזוודות שיש לך ולאן בעיר אתה נוסע.

מגיעים לנמל התעופה בן גוריון? נצל את השירותים המהירים של VIP כדי לעקוף את קווי האבטחה והצ'ק-אין. אפשרויות אלה הן אידיאליות עבור נוסעים עסקיים, משפחות וקשישים שרוצים לחסוך זמן במהלך המסע שלהם.