זמר יווני לחתונות


בין אם אתה כלה יוונית מחפש לשכור זמרת יוונית לחתונה שלך, או כלה ממוצא אתני אחר מחפש את המוסיקה המושלמת לטקס שלך, מאמר זה יספק לך סקירה של ההיסטוריה של המוסיקה היוונית, כמו גם טיפים על בחירת הזמר הנכון לחתונה שלך.

למה אני צריך זמר יווני לחתונות?

לגרום לזמר או להקה יוונית להופיע בחתונה שלך זה לא דבר של מה בכך. אמנם יש מאות להקות לבחירה, אך לא כולן נוצרות שוות. החוכמה היא למצוא אחד שמתאים לך ולאורחים שלך. לדוגמה, אתה רוצה להקה כי הוא גם מיומן צדדי. ההימורים הטובים ביותר כוללים חובבי גיטרה אקוסטית, מיתרים וגיטרה חשמלית. אם אינך יכול להרשות לעצמך להקה מקצועית, היעזר בחובב מנוסה. חתונה היא גם הזדמנות מצוינת ללמוד מטעויות של אחרים. לדוגמא, זוג שנשוי 30 שנה יכול ללמוד מכלה טרייה שנמצאת באמצע שנות העשרים לחייה

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להבין איזה סוג מוזיקה אתה רוצה לשמוע. לדוגמה, אתה עשוי להתעניין במוזיקה יוונית מסורתית או בלהיטי פופ עכשוויים יותר. במקרה כזה, כדאי לך לשקול לשכור תקליטן. אתה יכול גם לעשות את זה בעצמך, אבל אתה עלול בסופו של דבר לנכש את הדברים הטובים מן הרע. חוץ מזה, אתה עלול להיות מופתע ממספר התקליטנים שטוענים שהם הטובים שבחבורה.

קצת מחקר ותוכלו גם לגלות אילו סוגי שירים מבוקשים לפני שתחליטו על תקליטן שיכול לספק.

איזה שירים הוא שרים בחתונה יוונית?

בין אם אתם מתכננים חתונה יוונית או השתתפות אחד, יש כמה שירים גדולים שאתה צריך לדעת על. הם נעים בין מסורתיים למודרניים. בדרך כלל, החתן והכלה מלווים לכנסייה, אבל תמיד יש כמה ריקודים מעורבים. הנה כמה שירים וריקודים שיש לקחת בחשבון.

השיר הידוע ביותר הוא "עצי אמיס אוי סטון קפן" (הידוע גם בשם "עצים אהובים"). זה קלאסי קפריסאי, מועדף של אמריקאים יוונים מסיבות החל מהשם למוזיקה. הציור העיקרי שלו הוא שמשתמשים בבוזוקי, אך הוא אינו כלי המיתר היחיד בו משתמשים.

אחת הפעילויות המעניינות יותר הקשורות למוזיקה בחתונה יוונית היא "סטוליסמה" או החלפת כתרים זוגיים. זה גם זמן נהדר לתרגל את החסדים החברתיים שלך, מכיוון שהאורחים שלך יהיו אלה שעושים את ההצמדה.

שיר וריקוד בולטים נוספים הם "קלמאטיאנו", ריקוד חתונה יווני שבוצע על ידי הכלה והמלווים שלה. בריקוד היווני המסורתי הזה, גברת הערב רוקדת מעגל עם אמה וסבתה. החלק הכי טוב בריקוד הוא כשסבתה נותנת לה נשיקה. בסופו של דבר, הכל קשור למסורת ולמשפחה.

יש יותר מכמה שירים וריקודים לבחירה. בחירה רק את אלה הנכונים יכול לעשות או לשבור חתונה יוונית.

ההיסטוריה של המוסיקה היוונית?

לאורך ההיסטוריה של המוסיקה היוונית לחתונות, חלה התפתחות מתמשכת. זה בא לידי ביטוי בסגנונות שונים של יצירות מוסיקה יוונית. ניתן לחלק את המוזיקה של יוון לשלוש קטגוריות עיקריות: מוזיקה יוונית מסורתית, מוזיקה ביזנטית ומוזיקה מודרנית. בתקופה היוונית העתיקה, כלי הנגינה העיקרי היה הלירה. הלירה הייתה כלי בצורת אגס בעל שלושה מיתרים ששימש בריקודים ובמוזיקה.

המילה " מוסיקה "באה ממילת הדיאלקט הדוריאנית" מוסיקוס", שפירושה לשאול. בחברה היוונית העתיקה, המוסיקה זכתה להערכה רבה ומוזיקאים נהנו ממעמד גבוה. הם היו רשומים ברשימות צוות הבית המלכותי.

היוונים הקדמונים האמינו שלמוזיקה יש ערך אתי וטיפולי. מוזיקה נחשבה גם לחלק חשוב בטקסים ובטקסים דתיים. הם האמינו שמוזיקה יכולה להקסים ולרתק את המאזין. כמה יוונים קדומים האמינו שמוזיקה היא מתנת האלים. האמינו כי למוזיקה יש גם סגולות רפואיות.

כמה גברים יוונים קדומים ביצעו מקהלות לבידור ולטקסים דתיים. מוזיקה שימשה גם כחלק מ אַתלֵטִיקָה. היו גם תהלוכות בטקסים דתיים. תהלוכות אלה כללו מזמורים ופאים. בטקס דתי נערכה בדרך כלל מוזיקה בהרמוניה עם התפילות.

מלבד לירים, כלי נגינה יווניים אחרים כוללים כלי הקשה, גיטרה ומעוינים. חלק מהכלים הללו משמשים עד היום במוזיקה היוונית. ישנם גם מספר סוגים שונים של נבלים.